HTML

Zippo gyújtó

Friss topikok

Archívum

2008.07.04. 12:22 zippogyujto

Amire csak szükséged van - Szolgáltatások

Zippo szervíz
-         tűzkőcsere
-         benzinfeltöltés
-         tűzkő és benzin rendelés
-         fényezés és polírozás
-         alkatrészek, javítás
Zippo gyújtók, eredeti és utánzatok
Antik Zippo gyújtók vétele és eladása

Árverés

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://zippogyujto.blog.hu/api/trackback/id/tr43552970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci 2008.07.23. 00:55:24

Hali, szükségem lenne segítségre a zippom megjavításához. Napokig nagyon pici volt a lángja, és csak 8.-10.-re gyulladt meg, mostmár szikrát sem ad! tudnál segíteni?

Krisztina 2008.07.25. 10:53:05

Szia Laci, egyenlőre nálunk sajnos szünetelnek a dolgok, de valeszeg egy egyszerű tűzkő problémád van, amit ha beszaladsz bármely öngyújtóshoz, pillanatok alatt megcsinálnak.

görgŐ 2009.02.25. 17:46:36

Sziasztok! pár hónapja vettem egy zippo gyújtót és nemigazán akar működni. először szenesedett a kanóc meg rövidebb is lett, ezért szétszedtem, visszaraktam. aztán egyre nehezebben gyulladt meg. akkor próbálkoztam azzal, hogy levágok a kanócból, de az sem segített. jelenleg ott tart a dolog, hogy ha szétszedem és visszarakom a vattákat, akkor utánnna meggyullad, de ha áll valamennyit (kb 10 percet), utánna nem hajlandó meggyulladni. szikra van (követ is cseréltem), azóta másik kanócot is vettem, az se használt. eredeti zippo benzint használok, nem tudok nagyon mire gondolni, amit még nem próbáltam volna. ha esetleg ismerős valakinek ez a "tünet" és tudja hogyan lehet orvosolni, vagy egy szervízt mondani Budapesten, akkor megköszönném!

Razor1988 2010.01.08. 15:20:14

Sziasztok!
A fenti problémákhoz sajnos nem tudok érdemlegesen hozzászólni, maximum Görgőnek annyit, hogy teljesen cserélje ki a vattát és a kanócot, és utána töltse meg Zippo benzinnel. Remélem bejön.
Ámde.
Sajnos nekem is van egy kisebb problémám a Zippo gyújtómmal.
Valamilyen rozsdásodás folytán a "Cam spring" nevű alkatrész (ezt az anatomy képről puskázom) eltörött, és ebből kifolyólag a gyújtó most nem marad zárva, ami nagy probléma.
A kérdésem az lenne, hogy lehet-e cserélni ezt az alkatrészt, és ha igen, akkor hogyan, és hol lehet beszerezni.
Segítségeteket előre is köszönöm!

Sepeli 2011.04.05. 10:23:24

@Razor1988: Csak annyit tudok mondani, a garancia a gyárban érvényesíthető, azaz ott javítanak, oda el kell postázni... Bradfordba

Sepeli 2011.04.05. 10:26:16

A leírásban azt látom van kereskedés.
Nekem van egy (~25ször meggyújtott) tükörfényes, feltétes gyújtóm eladó, ha valaki szenvedélyest érdekel. Igaz nem antik, 2002-es....
süti beállítások módosítása